Kamenná polévka
Dneska jsme se pustili do "vaření" kamenné polévky. Hlavním hrdinou příběhu byl malý lišák, který se toulal zamrzlou krajinou s prázdným bříškem. Potravu hledal hodně dlouho, ale jelikož ležel všude sníh, nemohl chudáček nic najít. Jediné, na co natrefil, byla hromada kamení. Vzal ho do ranečku na záda a zamířil s ním k vesnici. Tam obcházel chaloupky a všude prosil o něco k jídlu. Všechna zvířátka ho ale vyhnala s tím, že sami mají málo. Malý lišák to ale nevzdal... Byl tak mazaný, že z polévky, která vznikla, měl radost každý, kdo k ní nějakým způsobem přispěl. Je totiž škoda, nechávat si své zásoby jen pro sebe a ve své spižírně. Vždy je dobré, když se můžu rozdělit s kamarádem. A zvířátek se u kotlíku s polévkou sešlo několik - pejsek, myška, srnečka, jezevec, medvěd, prasátko. 

21. leden 2022

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72
  • Foto #73
  • Foto #74
  • Foto #75
  • Foto #76
  • Foto #77
  • Foto #78
  • Foto #79
  • Foto #80
  • Foto #81
  • Foto #82
  • Foto #83
  • Foto #84
  • Foto #85
  • Foto #86
  • Foto #87
  • Foto #88
  • Foto #89
  • Foto #90
  • Foto #91
  • Foto #92
  • Foto #93
  • Foto #94
  • Foto #95
  • Foto #96
  • Foto #97
  • Foto #98
  • Foto #99
  • Foto #100
  • Foto #101
  • Foto #102
  • Foto #103
  • Foto #104
  • Foto #105
  • Foto #106
  • Foto #107
  • Foto #108
  • Foto #109
  • Foto #110
  • Foto #111
  • Foto #112
  • Foto #113
  • Foto #114
  • Foto #115
  • Foto #116
Dlouhá zimní procházka
Tento týden si ve školce povídáme o životě zvířátek z lesa. Mluvili jsme o tom, jaká zvířátka žijí v lese, čím se živí, jak si hledají potravuju, kde mají své domečky, atd. Dnes bylo ideální počasí na pořádnou procházku. Lesy máme od školky daleko, tak jsme si vyrazili alespoň na cyklostezku Vodňany - Pražák a doufali jsme, že na polích uvidíme třeba nějakého zajíce nebo srnku. Bohužel, nikoho jsme nezáhlédli. To nám ale náladu nezkazilo. Vzali jsme si sebou psího kamaráda Maxíka. Děti z něj byly nadšené a on z nich. Děti se střídaly o vodítko, běhaly vedle pejska a celou procházku jsme si skvěle užili :-)

20. leden 2022

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
Zvířátka u krmelce
Na začátku tohoto týdne jsme se seznámili se životem lesních zvířátek v zimě. Hodně jsme si povídali, četli, skladáli a dnes jsme se pustili do výtvarné práce. Ovšem nebyla to ledajaká práce. Paní učitelka nejprve dětem připravila krmelec, který vytvořila pomocí tavné pistole a klacíků. Všechnu ostatní práci vytvořily děti. Nejprve si namalovaly strom. Pak si vzaly rozkrojenou bramboru, kterou natřely temperou. Děti si zvolily barvu podle toho, jaké chtěly mít na obrázku zvíře. Oranžová - veverka, liška, hnědá - jelen, divočák, sova. To byla nejčastější zvířátka, která si děti zvolily. Natřebou bramboru si děti obtiskly ke krmelci (vytvořily tělo zvířete). Poté za pomoci tuše a špejle dokreslily zvířátkům ostatní části těla - oči, čumáček, ocas, nohy, zobák, křídla, parohy,... Na závěr si děti přilepily do krmelce seno, aby měla zvířátka co jíst. Práce se dětem moc povedla (s tuší a špejlí nepracují příliš často). Obrázky nám tentokrát nezdobí šatnu, ale naši třídu :-)

19. leden 2022

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72
  • Foto #73
  • Foto #74
  • Foto #75
Život lesních zvířat v zimě
Tento týden si ve školce povídáme o životě lesních zvířátek v zimě. Mluvili jsme o tom, jaká zvířátka můžeme vidět v našich lesích. Děti jich vyjmenovaly opravdu hodně - liška, jelen, veverka, srnka, zajíc, srna, sova, vlk, atd. Povídali jsme si o tom, které z těchto zvířátek skáče po stromech, které pobíhá po zemi a také jsme mluvili o těch, která se zavrtávají pod zem. Také jsme mluvili o tom, jak si zvířátka obstarávají potravu a čím se živí. Všechna zvířátka ví, že si musí na zimu připravit zásoby. Co se ale stane, když zvířátkům zásoby dojdou? I o tom jsme si povídali. Řekli jsme si, že o zvířátka se stará myslivec, který nosí zvířátkům potravu do krmelce. Dále jsme si řekli a následně ukázali, co všechno se nosí zvířátkům do krmelce. Nejprve to zkusily vyjmenovat samy děti - seno, kaštany, žaludy, obilí, jablíčka, mrkvev, děti si dokonce vzpomněly i na sůl. Pak jsem kladla dětem nejrůznější otázky - kde spí veverka, jakou má barvu, čím se živí, kolik má nohou, jak se jmenuje mládě od srnky, atd. Děti velice pěkně spolupracovaly. Pak jsme si složili les, do kterého jsme umístili stromy, nejrůznější přírodniny a samozřejmě zvířátka. Na závěr jsme si ještě prohlédli knížku o životě zvířátek v lese v zimě. 

18. leden 2022

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72
  • Foto #73
  • Foto #74
  • Foto #75
  • Foto #76
  • Foto #77
  • Foto #78
  • Foto #79
  • Foto #80
  • Foto #81
  • Foto #82
  • Foto #83
  • Foto #84
  • Foto #85
  • Foto #86
  • Foto #87
  • Foto #88
  • Foto #89
Cvičení - překážková dráha
A opět jsme si dali pořádně do těla. Nejprve jsme se pořádně rozběhali, protáhli a pak jsme si postavili překážkovou dráhu. Děti prolézaly tunelem, chodily přes balanční ježky, na žíněnce válely sudy, chodily/lezely přes půlkruhovou překážku (někdo úplně sám, jiný s pomocí), dále jsme si postavili slalom a skákali jsme v pytlích, na lavici jsme se zkusili přitahovat a na závěr jsme si zahráli hru. Děti běhaly ve chvíli, kdy hrály písničky. Když přestaly písničky hrát, děti se zastavily. Úkolem dětí bylo stát nehnutě na místě. P.učitelka obcházela děti a pokoušela se o to, aby se děti pohly, nesměla na ně ale vůbec sáhnout, proto se pokusila alespoň o to, aby děti rozesmála. Většinou se jí to povedlo :-) Hru jsme hráli několikrát po sobě. 

17. leden 2022

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72
  • Foto #73
  • Foto #74
  • Foto #75
  • Foto #76
  • Foto #77
  • Foto #78
  • Foto #79
  • Foto #80
  • Foto #81
  • Foto #82
  • Foto #83
  • Foto #84
  • Foto #85
  • Foto #86
  • Foto #87
  • Foto #88
  • Foto #89
  • Foto #90
  • Foto #91
  • Foto #92
  • Foto #93
  • Foto #94
  • Foto #95
  • Foto #96
  • Foto #97
  • Foto #98
  • Foto #99
  • Foto #100
  • Foto #101
  • Foto #102
  • Foto #103
  • Foto #104
  • Foto #105
  • Foto #106
  • Foto #107
  • Foto #108
  • Foto #109
  • Foto #110
  • Foto #111
  • Foto #112
  • Foto #113
  • Foto #114
  • Foto #115
  • Foto #116
  • Foto #117
  • Foto #118
  • Foto #119
  • Foto #120
  • Foto #121
  • Foto #122
  • Foto #123
  • Foto #124
  • Foto #125
  • Foto #126
  • Foto #127
  • Foto #128
  • Foto #129
  • Foto #130
  • Foto #131
  • Foto #132
Hra - Hledáme všechno, co je kulaté.
Tento týden jsme si ve školce povídali o sněhuláčkovi. Řekli jsme si, jak sněhuláček vypadá. Jeho tělo tvoří tři sněhové koule. Dole je největší, následuje o něco menší a hlavu tvoří nejmenší koule. Oči a knoflíky jsou tvořené z uhlíků nebo z kamínků, sněhulákův nos tvoří mrkev, na hlavě mu sedí hrnec a v ruce drží sněhulák koště. V průběhu týdne jsme se seznamovali i s tvary jednotlivých částí sněhuláka. Dnes jsme zůstali u tvaru - kulatý. 
Paní učitelka dnes naučila děti novou hru:
"Chodím, hledám, co mám znát,
  pojď mi (jméno dítěte) pomáhat.
  Do všech koutů zajdi,
   co je kulaté mi najdi".

A tak děti chodily po třídě a kdo našel věc, která má kulatý tvar, přinesl ji paní učitelka. Děti pak řekly, jak se daná věc jmenuje, jakou má barvu a zda je opravdu kulatá. Děti hra moc bavila :-)
Na závěr jsme si ještě zazpívali písničku o sněhuláčkovi.

14. leden 2022

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
Sněhuláček
Dnes jsme se pustili do výroby sněhuláčků. Děti si nejprve vymalovaly plochu papíru modrou barvou. Tělo sněhuláka vznikalo zvláštní technikou - smícháním pěny na holení a lepidla herkulesu. Když se tyto dvě věci spojily, vznikla lepivá hmota, kterou musely děti rychle roztírat. První "sněhová" koule dala dětem trochu zabrat, ale po chvilce si děti přišly na to, jak pěnu s lepidlem roztírat. Práce to byla opravdu zajímavá a děti moc bavila. Když děti vytvořily všechny 3 koule, museli jsme nechat lepidlo s pěnou pořádně zaschnout. V dokončení sněhuláčků jsme pokračovali další den. K vytvoření knoflíků a očí použily děti prstové barvy. Na nos a koště si děti vzaly štětec. Děti pracovaly z větší části samostatně, pouze s nanášením smíchaného lepidla s pěnou na holení potřebovaly pomoc paní učitelky. Práce se dětem moc povedla. 

13. leden 2022

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72
  • Foto #73
  • Foto #74
  • Foto #75
  • Foto #76
  • Foto #77
  • Foto #78
  • Foto #79
  • Foto #80
  • Foto #81
  • Foto #82
  • Foto #83
  • Foto #84
  • Foto #85
  • Foto #86
  • Foto #87
  • Foto #88
  • Foto #89
  • Foto #90
  • Foto #91
  • Foto #92
  • Foto #93
  • Foto #94
  • Foto #95
  • Foto #96
  • Foto #97
  • Foto #98
  • Foto #99
  • Foto #100
Sněhulák
Tento týden jsme si ve školce povídali o sněhuláčkovi. Jak sněhuláček vypadá, z čeho se sněhulák staví, když děti správně řekly, že se sněhulák staví ze sněhu, paní učitelka se dál ptala, kolik sněhových koulí tvoří sněhuláka. Děti věděly, že se sněhulák staví ze tří sněhových koulí, knoflíky, oči a pusu většinou tvoří uhlíky, nos má sněhulák z mrkve a na hlavě má hrnec. Děti nezapomněly ani na to, že v ruce drží sněhulák koště. Dále jsme si řekli, že sněhová koule, která je dole je největší, na ní sedí o něco menší koule a nahoře je koule nejmenší. 
Děti utvořily kruh a posadily se. Společně s paní učitelkou si vytleskávaly slova, která souvisí se sněhulákem (sněhulák, sníh, zima, knoflíky, mrkev, atd). Postavili jsme se v kruhu, nátáhli jsme ruku a prstíkem před sebou jsme zkusili nakreslit sněhuláka. Dále jsme zkoušeli prostřednictvím pantomimy ukázat sněhuláka. Paní učitelka vystřihla "sněhové" koule z papíru, knoflíky, mrkev a hrnec a položila jednotlivé části sněhuláka doprostřed kruhu. Děti si pak zkoušely sestavit sněhuláka - nejdřív stavěly největší kouli, pak menší a na závěr nejmenší. Přidělaly oči, pusu a knoflíky, dále přidaly mrkev a na konec na hlavu hrnec a sněhulák byl hotový. Všichni viděla, jak by mohl vypadat sněhulák. Potom jsme se přesunuli k tabuli, kde si děti zkusily složit svého vlastního sněhuláka. Děti měly k dispozici sněhuláky čtyř různých barev (žlutá, zelená, červená a bílá), záleželo pouze na dětech, jakou barvu si zvolily. Tvoření vlastního sněhuláka děti moc bavilo. A jak se dětem povedl sněhulák postavit? To se můžete podívat na fotkách. 

12. leden 2022

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72
  • Foto #73
  • Foto #74
  • Foto #75
  • Foto #76
  • Foto #77
  • Foto #78
  • Foto #79
  • Foto #80
  • Foto #81
  • Foto #82
Překážková dráha
Dneska jsme si dali pořádně do těla. Nejprve jsme se rozběhali, pořádně jsme se protáhli a pak jsme si postavili překážkovou dráhu. Děti prolézaly tunelem, podlézaly brankou, probíhaly slalom mezi kužely, zkoušely udržet balanc, když přecházely po cvičební pomůcce - balanční ježek, dále si vyzkoušely na žíněnce válet sudy a na závěr jsme zkoušeli lézt po žebřinách. Do cvičení se zapojily všechny děti, na žebřiny lezl pouze ten, kdo chtěl :-)

7. leden 2022

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72
  • Foto #73
  • Foto #74
  • Foto #75
  • Foto #76
  • Foto #77
  • Foto #78
  • Foto #79
  • Foto #80
  • Foto #81
  • Foto #82
  • Foto #83
  • Foto #84
  • Foto #85
  • Foto #86
  • Foto #87
  • Foto #88
  • Foto #89
  • Foto #90
  • Foto #91
  • Foto #92
  • Foto #93
  • Foto #94
  • Foto #95
  • Foto #96
  • Foto #97
  • Foto #98
  • Foto #99
  • Foto #100
  • Foto #101
  • Foto #102
  • Foto #103
  • Foto #104
  • Foto #105
  • Foto #106
  • Foto #107
  • Foto #108
  • Foto #109
  • Foto #110
  • Foto #111
  • Foto #112
  • Foto #113
  • Foto #114
  • Foto #115
  • Foto #116
  • Foto #117
  • Foto #118
  • Foto #119
  • Foto #120
  • Foto #121
  • Foto #122
  • Foto #123
  • Foto #124
  • Foto #125
  • Foto #126
  • Foto #127
  • Foto #128
  • Foto #129
  • Foto #130
  • Foto #131
  • Foto #132
  • Foto #133
  • Foto #134
  • Foto #135
  • Foto #136
  • Foto #137
  • Foto #138
  • Foto #139
  • Foto #140
  • Foto #141
  • Foto #142
  • Foto #143
Tři králové
Včera jsme se ve školce seznámili s příběhem Tří králů. Mluvili jsme o tom, kdo byli tři králové, jak vypadali, kam šli a proč si o nich dodnes povídáme. Na zákládě včerejšího seznámení s příběhem Tří králů, jsme si dneska tyto krále vyrobili. Nejprve si děti vymalovaly plochu papíru modrou barvou. Poté si vystřihly hlavy králů (jak děti znaly z příběhu - jden král byl černý), následně je nalepily na připravený modrý (zasněžený) papír. Starší děti si samy nakreslily a vystřihly koruny z papíru, pro mladší děti byly koruny již připravené. Tyto koruny pak děti přilepily králům na hlavy. Dále starší děti samy stříhaly komenu, pro mladší děti byla kometa předem připravena. Tuto kometu pak děti opět nalepily. Když už bylo vše vystřižené a nalepené, děti dokreslily králům obličeje. Opět pracovaly samostatně. Na závěr ještě děti napsaly počáteční písmena křestního jména každého z králů. Děti měly písmena napsaná na papírku před sebou. Přepis písmen se dětem moc povedl. Někomu písmenka v korunách chybí, ale to jen z toho důvodu, že korunky byly příliš malé a písmena by se do nich nevešla. Práce byla poměrně náročná a dětem se moc povedla. 

5. leden 2022

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72
  • Foto #73
  • Foto #74
  • Foto #75
  • Foto #76
  • Foto #77
  • Foto #78
  • Foto #79
  • Foto #80
  • Foto #81
  • Foto #82
  • Foto #83
  • Foto #84
  • Foto #85
  • Foto #86
  • Foto #87
  • Foto #88
  • Foto #89
  • Foto #90
  • Foto #91
  • Foto #92
  • Foto #93
  • Foto #94
  • Foto #95
  • Foto #96
  • Foto #97