TŘÍDNÍ UČITELKY:
  • Bc. Michaela Šestáková - učitelka
    Bc. Michaela Šestáková
    učitelka
  • Mgr. Ing. arch. Štěpánka Kašová - učitelka
    Mgr. Ing. arch. Štěpánka Kašová
    učitelka
  • Andrea Sládková - ped. asistentka, učitelka
    Andrea Sládková
    ped. asistentka, učitelka

DOPORUČENÉ AKTIVITY PRO DĚTI A JEJICH BLÍZKÉ V DOBĚ KARANTÉNY:

Vážení rodiče, protože se z důvodu karantény nemůžeme nyní vašim dětem věnovat osobně, budeme vám zde vkládat doporučené aktivity pro rozvoj vašich dětí. Žádný z úkolů není povinný, ale budeme rády, když si vždy alespoň jednu z denních doporučených aktivit s dětmi vyberete a společně ji splníte. Až se ve školce opět setkáme, společně si budeme o „domácích úkolech“ povídat a děti budou moci své kresby, výrobky a jiné úkoly přinést ukázat kamarádům i nám :-) Průběžně budeme doplňovat aktivity na další dny.
Děkujeme vám za spolupráci 

Všechny vás zdraví Míša, Štěpánka a Ája :-)

Pondělí 17.3.
- rozvoj komunikace, slovní zásoby a sluchové paměti - ÚKOL: přečtěte dětem jejich oblíbenou klasickou pohádku (např.: O perníkové chaloupce, O třech medvědech, O kůzlátkách, O Červené Karkulce, atd.) a nechte je převyprávět, jak šel děj za sebou. Pokud nebudou děti vědět, jak pokračovat dál, můžete jim pomáhat otázkami.

Úterý 18.3.        
- rozvoj dlouhodobé paměti a jemné motoriky - ÚKOL: nakreslit obrázek - „Co si pamatuji z pohádky, kterou mi včera četli?“ Kontrolujte při tom správné držení pastelky - palec a ukazováček drží tužku, prostředníček ji podkládá.
- rozvoj předmatematických představ - určování počtu do šesti - ÚKOL: zahrajte si s dětmi stolní hru - Člověče nezlob se! Pokud bude na děti hra dlouhá, hrajte nejprve s nižším počtem figurek. Kdo tuto hru doma nemá, může si ji jednoduše nakreslit doma na papír a místo figurek použít např. knoflíky, víčka od PET lahví, atd., případně si "hrací plochu" můžete vytisknout.
Christmas Ludo by Mottes Blog
Zdroj: https://cz.pinterest.com/pin/555068722807872001/

Středa 19.3.      
- rozvoj sluchové paměti, rozvoj pohybových dovedností - ÚKOL: naučte děti báseň:
Slunce
Vyšlo slunce, zasvítilo, (chůze)
na nebi se otočilo, (ruce v bok, otáčení)
každá kytka maličká (podřepy)
radost má ze sluníčka. (ruce v bok a otáčení)
Ke slunci se naklání, (úklony stranou ve vzpažení)
listy z hlíny vyhání.
- rozvoj orientace v prostoru - ÚKOL: děti si vezmou svoji oblíbenou hračku a rodiče dávají pokyny na její umístění v prostoru. Dej hračku PŘED sebe, VEDLE sebe, ZA sebe, NA gauč, POD židli, MEZI hrnečky, atd.

Čtvrtek 20.3.     
- rozvoj zrakové paměti - ÚKOL: zahrajte si s dětmi společenskou hru PEXESO. Začněte nejprve s menším počtem dvojic např. s osmi a postupně přidávejte další dvojice.
- rozvoj grafomotoriky - ÚKOL: nakresli, „jak lítá motýlek“. Dejte dětem větší formát papíru (alespoň A3) možno i balicí papír nebo kus kartonu. Děti dělají dlouhé plynulé pohyby pro uvolnění ramenního a loketního kloubu. Mohou vystřídat více barev. Kontrolujte při tom správné držení pastelky - palec a ukazováček drží tužku, prostředníček ji podkládá.

Pátek 21.3.        
- rozvoj orientace v ploše a zrakové percepce - ÚKOL: poskládat puzzle alespoň z osmi dílků. Pokud doma puzzle nemáte, stačí, když dětem nakreslíte jednoduchý obrázek na formát A4 a nůžkami ho rozstříháte na požadovaný počet dílků. Má to výhodu, že pokud zjistíte, že děti zvládají daný počet dílů poskládat bez problémů, můžete obrázek rozstříhávat postupně dál na vyšší počet dílků.
- rozvoj sluchové paměti - ÚKOL: zopakovat si básničku ze středy.
 

V posledním týdnu, kdy jsme chodili do školky, jsme si povídali o zvířátkách z lesa.
 
Pondělí 23.3.    
- rozvoj rozumových schopností, rozvoj komunikace - ÚKOL: poznáš zvířátka na obrázcích? Pojmenuj je a řekni, co o nich z obrázku můžeš „vyčíst“ a co dalšího si ještě pamatuješ? (např.: ukaž, jak je zvíře velké, jak se pohybuje, kolik má nohou, jaké má uši, ocas, barvu, atd.)

VEVERKA_Zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Veverka_obecn%C3%A1#/media/Soubor:Squirrel_posing.jpg


MEDVĚD_Zdroj: https://www.zoobrno.cz/zvirata-v-zoo/chovana-zvirata/savci/ursus-arctos-beringianus


LIŠKA_Zdroj: http://www.chovzvirat.cz/zvire/2875-liska-obecna/


ZAJÍC_Zdroj: http://www.naturfoto.cz/zajic-polni-fotografie-14786.html


SOVA_Zdroj: http://www.chovzvirat.cz/zvire/1538-vyr-velky/


JELEN_Zdroj: http://www.mszk.cz/index.php/lov/zver/35-jelen-lesni-evropsky

 

PRASE DIVOKÉ_Zdroj: https://www.sport.cz/ostatni/behani/radime/clanek/931177

Úterý 24.3.        
- rozvoj komunikace a slovní zásoby - ÚKOL: Přečtěte dětem pohádku „O třech medvědech“ (ke stažení ZDE). Po přečtení pohádky, pokládejte dětem otázky např.: Kde se ztratila Maruška? Jak se jmenoval malý medvídek? Jaké jídlo bylo v mističkách na stole? Koho byla postel, ve které Maruška usnula? Jaké hry hrála Maruška s malým Míšou? Vrátila se Maruška domů? Jak Maruška našla cestu domů? Kdo na ni doma čekal?
- rozvoj orientace v prostoru, upevňování počtu 3 - ÚKOL: Máte doma také nějaké předměty/věci třikrát? Zkus najít např.: 3 lžíce, 3 misky, 3 pastelky, 3 polštáře, atd. Zkuste vymyslet další předměty, které máte doma 3.
 
Středa 25.3.      
- rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky - ÚKOL: Nakresli tři medvědy, z pohádky, kterou ti včera přečetli. Dobře si vzpomeň, jak medvěd vypadá. Jakou má barvu, uši, atd.
- rozvoj sluchové paměti: Úkol: naučte děti báseň:


Zdroj: https://clanky.rvp.cz/clanek/k/PKB/18253/HOUPANKY-A-KOLEBANKY-UKLADAME-SE-K-SPANKU.html/
 
Čtvrtek 26. 3.    
- rozvoj hudebních dovedností - ÚKOL: Zazpívej písničku „Běží liška k Táboru“ a ke zpěvu zahrajte na nějaký improvizovaný hudební nástroj - v maminčině kuchyni jich najdete spoustu :-)
- rozvoj práce s knihou, vyhledávání informací - ÚKOL: Prohlédni si knížky, které máš doma ve své knihovničce a zkus v nich vyhledat, zvířátka žijící v lese.
 
Pátek 27.3.        
- rozvoj dlouhodobé paměti a řečových dovedností - ÚKOL: Vzpomeň si a vyjmenuj postupně zvířátka, na která jste se dívali v pondělí a povídali si o nich. Název zvířátka rozlož na slabiky, vytleskej je a řekni, na kolik je slovo slabik. Např.: VE-VER-KA - 3 slabiky, MED-VĚD - 2 slabiky, atd.
- rozvoj sluchové paměti - ÚKOL: zopakovat si básničku o Veverce

Pondělí 30.3.
- rozvíjet komunikativní dovednosti – naslouchání/ vyprávění, posilovat pozitivní vztah ke knihám, Přečtěte si s dětmi pohádku o domácích zvířatech dle svého výběru např. O kohoutkovi a slepičce, O kůzlátkách, O pejskovi a kočičce…Po přečtení pohádky si ji nechte převyprávět dítětem. Dětem můžete při jejich vyprávění pomáhat otázkami – např. Jaké tam byly postavy? Co udělaly? Děti by se měly snažit hovořit ve větách.
- rozvíjet fantazii, kreativitu – Zkuste si doma najít plyšáky (domácích zvířat) a zahrajte si s dětmi „divadlo“ – děti mohou s vaší pomocí zkusit vymyslet vlastní pohádku o zvířatech – pokud se vám podaří =), můžete pohádku sepsat a donést do školky a my si ji s dětmi přečteme

Úterý 31.3.
- rozvíjet rozumové schopnosti, seznámit děti s pojmenováním jednotlivých zvířat, Zvířata a jejich mláďata – najděte si obrázky domácích zvířat – v knize, časopise nebo na internetu. Povídejte si s dětmi o tom, jak se jednotlivým zvířátkům říká, a jak říkáme jejich mláďatům, dále si můžete povídat o tom, čím nám jsou tato zvířata užitečná, čím se živí atd… (kůň, kráva, koza, prase, husa, králík, ovce, kachna, slepice)
- rozvíjet rytmické cítění, Vytleskávání zvířat – nechte děti vytleskat/vydupat slova na slabiky – KŮŇ, HŘÍBĚ, KRÁVA, TELE, OVCE, JEHNĚ, SLEPICE, KUŘE, KACHNA, KACHNĚ, KOZA, KŮZLE, KRÁLÍK, KRÁLÍČE…také můžete děti nechat určit 1. slabiku ve slovech např = kachna = slabika „ka“, některé děti zvládají určit také 1. písmeno ve slovech např. = slepice = „s“ (tato varianta je obtížnější, než určení 1. slabiky)

Středa 1.4.
- rozvíjet pěvecké dovednosti, paměť, Zpěv písně „Když jsem já sloužil“ – najděte si s dětmi zmiňovanou písničku na webu youtube, následně ji děti naučte/ zazpívejte si ji. Poté vyzkoušejte, jaká zvířátka si děti z písničky pamatují, popřípadě jestli si pamatují, v jakém pořadí byla zvířata vysloužena.
- cvičit jemnou motoriku, Kresba dvou zvířátek z písničky – děti si vyberou dvě zvířátka z písničky „Když jsem já sloužil“ a pastelkami je nakreslí. Kdo by chtěl, může si s dětmi nakreslit zvířata z písničky na jednotlivé papíry a ty poté seřadit dle pořadí v písni.
- zpěv písní s tématikou domácích zvířat, Zazpívejte si s dětmi další písničky o domácích zvířatech – Kočka leze dírou,Prší prší, Já mám koně, Skákal pes přes oves…můžete si zazpívat písničku „jako zvířátka“ – např. na slabiku haf, mňau, píp

Čtvrtek 2.4.
- cvičit paměť dětí, Naučte se s dětmi básničku o domácích zvířatech. Můžete si najít i nějakou jinou.

Naše koza strakatá,
měla pěkná kůzlata.
Sousedova vedlejší,
měla ještě pěknější.
 zdroj: lidová tvořivost
Naše kočka strakatá,
Měla čtyři koťata.
Jedno mourek, druhé bílé,
třetí žluté, roztomilé.
A to čtvrté strakaté,
po mamince okaté.
zdroj: lidová tvořivost
 
Pátek 3.4.
- rozvíjet pohybové dovednosti, Zacvičte si s dětmi jako zvířátka – vy budete říkat, jaké zvíře mají děti udělat a ony ho předvedou – můžete je nechat, ať si vymyslí, jak se bude dané zvíře pohybovat, či jim to můžete říct. Např. KŮŇ – cval stranou, KACHNA – chůze ve dřepu, KOZA – lezení + další zvířata, o kterých jste si povídali předešlé dny. Děti mohou při předvádění zvířete napodobit i jeho zvuk.
- cvičit grafomotoriku, cvičit správný úchop tužky, „Kuře zobe“ – dítě drží tužku správným způsobem a dělá na papír „tečky – zobáním“- při každém pohybu tužky na papír řekne „píp“

Také doporučujeme s dětmi průběžně procvičovat motoriku mluvidel a jazyka. Děti tato cvičení ze školky znají, mohou Vás je „jako“ učit :-) Rády cvičí před zrcadlem, kdy mají možnost kontrolovat správné pohyby.
- např.:   - našpulit ústa, poté co nejvíce otevřít
                - nafukování tváří vzduchem - obě najednou, poté střídat pravou/levou
                - vtažení tváří dovnitř
                - olizovat horní/dolní ret zprava doleva
                - vypláznout jazyk, co nejvíce na bradu
                - snažit se dotknout špičkou jazyka nos
                - dělání "boulí" jazykem ve tvářích



UMÍSTĚNÍ TŘÍDY: hlavní budova, 1. podlaží vpravo

PROSTOROVÉ MOŽNOSTI TŘÍDY:
- herna, lehárna, umývárna, WC, šatna a víceúčelová místnost, o kterou se dělíme s ostatními třídami

POČET ZAPSANÝCH DĚTÍ: 24 dětí - 11 dívek, 13 chlapců

VĚKOVÉ SLOŽENÍ TŘÍDY: 4 - 5 let

O NAŠÍ TŘÍDĚ:
V letoším školním roce se zaměříme na upevňovaní kamarádských vztahů a prohubování prosociálního chování a empatie u dětí. Také se zaměříme na rozvoj řeči, který budeme podporovat pravidelnými logopedickými chvilkami. Budeme se snažit rozvíjet radost z učení, učit se s chutí nejen spontánně, ale i záměrně. Podporovat chuť k poznání nového. Zaměřujeme se na úzkou spolupráci s rodinou, a proto se i v tomto školním roce budeme přibližně jedenkrát měsíčně setkávat s rodiči na různých společných akcích, na kterých bude dostatek prostoru pro vzájemné poznávání a komunikaci. Řízené činnosti, při kterých si děti rozvíjí poznatky v různých oblastech (předmatematické a předčtenářské představy, hudební, výtvarné, pohybové činnosti, atd.) budou probíhat částečně skupinově, ale především v pracovních koutcích, kde děti pracují samostatně v malých skupinkách v počtu 2 - 6 dětí. Práce v malých skupinách jim umožňuje přirozeně komunikovat, řešit problémy samostatně nebo ve spolupráci s kamarády, samostatně se rozhodovat a vyjadřovat a vnímat a akceptovat rozdíly mezi kamarády. Děti se učí samostatnosti a spolupráci. Učení je pro děti hrou a hra učením :-) Po celý rok vytváříme vlídné, empatické a podnětné prostředí, ve kterém můžeme děti všestranně rozvíjet. 


AKCE PRO RODIČE S DĚTMI:

ZÁŘÍ
SPORTOVNÍ SEZNAMOVACÍ ODPOLEDNE NA ZAHRADĚ MŠ - společně si zasportujeme a seznámíme se, protože ve třídě jsou nové děti i paní učitelky

ŘÍJEN
MAMINKO, TATÍNKU POJĎ SI SE MNOU HRÁT - rodiče se seznámí s prostory třídy, hračkami, didaktickými pomůckami, atd.

LISTOPAD
SVATOMARTINSKÉ ODPOLEDNE - seznámíme se s legendou o sv. Martinovi a poté si děti s rodiči vyzkouší různé svatomartinské úkoly, za které dostanou malou odměnu :-)

PROSINEC
VÁNOČNÍ TVOŘENÍ - tvoření rodičů a dětí s posezením u vánočního cukroví

LEDEN
CO JSEM DOSTAL OD JEŽÍŠKA? - děti s rodiči si společně pohrají s vlastními hračkami, které jim přinesl Ježíšek

ÚNOR
KARNEVAL PRO MALÉ I VELKÉ - přehlídka masek, tancování, plnění úkolů,tombola...

BŘEZEN
JAK TO CHODÍ U PTÁČKŮ - rodiče mají možnost, příjít se podívat na dopolední program v mateřské škole, ranní hry, řízené činnosti...

DUBEN
MALÝ STAVITEL - aby tatínkům a dědečkům nebylo líto, že maminky budou mít v květnu besídku, je tato akce speciálně pro ně; společně s dětmi si budou moci postavit vše možné i nemožné ze stavebnic na technickéhý kroužek, který budou moci děti v příštím školním roce také navštěvovat

KVĚTEN
BESÍDKA PRO MAMINKY KE "DNI MATEK" - děti si připraví básničky, písničky a tanečky

ČERVEN
ZÁVĚREČNÝ ŠKOLNÍ VÝLET


DALŠÍ AKTIVITY TŘÍDY:

- výukové programy na MEVPIS Vodňany
- podzimní a jarní poznávací "pochoďáčky" do přírody
- divadlo v MŠ i v KD
- výuka plavání v plaveckém stadionu v Písku


motto třídy: „Celý rok jsme spolu rádi, všichni jsme tu kamarádi.“

ranní rituál: Letí, letí, ptáček,

                       vysoko až nad obláček.

                       Poleť ptáčku, poleť k nám,
                       vyřiď pozdrav hvězdičkám.

                       Pozdravuj tam sluníčko,
                       ať se směje maličko.

                       Potom se vrať zpátky sem,
                       popřejem si krásný den.

PLÁNOVANÉ AKCE:

21. duben 2020 - 9.00 hodin
Divadlo Máma a táta
Do školky k nám přijede divadlo Máma a táta s pohádkou "Kvído a strašidelná škola"
Vstupné 50,- kč
Kde: MŠ Smetanova

29. září 2020
Kouzelnické duo s bordelcolií Edou
vstupné: 55,- Kč
Kde: MŠ Smetanova

15. říjen 2020
Divadlo LUK
Pohádka O Palečkovi
vstupné: 50,- Kč
Kde: MŠ Smetanova

12. listopad 2020 - 9.00 hodin
Divadlo Dokola
Pohádka"Kašpárek v pekle"
vstupné: 50,- Kč
Kde: MŠ Smetanova

8. prosinec 2020 - 9.00 hodin
Divadlo Zvoneček "Vánoční pohádka"
Vstupné 60,- Kč
Kde: MŠ Smetanova



AKTIVITY NAŠÍ TŘÍDY:

Z důvodu opatření Ministerstva zdravotnictví se testování dětí odkládá - nový termín testování bude upřesněn
18. březen 2020
TESTOVÁNÍ IQ DĚTÍ OD PĚTI LET MENSOU ČR
Vážení rodiče,
v loňském školním roce v naší mateřské škole probíhalo testování IQ dětí od pěti let. Pro velký zájem o testování i u mladších dětí organizujeme testování IQ i v tomto školním roce. Zúčastnit se mohou všechny děti, kterým bude k 18. březnu 5 let. Více informací a PŘIHLÁŠKY K TESTOVÁNÍ DĚTÍ SI VYŽÁDEJTE OD UČITELEK NA TŘÍDÁCH. Je vhodné zaregistrovat se i elektronicky, dostanete dříve výsledky. 
https://intranet.mensa.cz/prihlaska/test_iq.php?id_a=10452

Testování slouží k vyhledávání nadaných dětí. Test je neverbální a nevyžaduje předchozí znalosti, proto zjišťuje skutečnou úroveň zejména logického myšlení a dokáže odhalit nadání i tam, kde tomu např. školní výsledky neodpovídají.
 
Hlásit se můžete do 6. 3. 2020
 
Testování ve škole je za snížený poplatek: 150,- Kč (budeme vybírat v únoru)

Kde: MŠ

13. březen 2020
MATEŘSKÁ ŠKOLA JE AŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENA

11. březen 2020
Dopis pana starosty rodičům dětí z MŠ - OMEZENÍ PROVOZU


10. březen 2020 - 9.00 hodin
Divadlo Sluníčko
Divadlo Sluníčko nám do školky přiveze jarní pohádku "Co se děje nalouce".
Vstupné 45,- Kč
Kde: MŠ Smetanova

27. únor 2020 - 15.30 hodin
Karneval
Vážení rodiče a prarodiče,
​srdečně Vás zveme na karneval, který se bude konat
ve čtvrtek 27. 2. 2020, od 15.30 hodin.
Zároveň bychom Vás chtěly poprosit o pomoc s tombolou a občerstvením. Věci do tomboly (např. menší hračky, pastelky, omalovánky, bublifuky, puzzle, sladkosti, atd.) nám prosím předejte na třídu, a my je připravíme pro děti do tomboly.
Program:   1) představení masek
                   2) diskotéka
                   3) plnění úkolů a sportovních aktivit → získávání lístků do tomboly
                   4) tombola
​Děkujeme Vám za spolupráci a těšíme se na Vás :)
 

21. únor 2020 - 10.00 hodin
NÁPAD MYŠKY TEREZKY aneb O zlé koze
Divadlo Matěje Kopeckého
V pátek 21.2. navštívíme v MěKS Vodňany představení "NÁPAD MYŠKY TEREZKY aneb O zlé koze". Vstupné: 60kč
Kde: MěKS Vodňany

21. únor 2020
ODHLAŠOVÁNÍ/PŘIHLAŠOVÁNÍ STRAVY
odkaz na webové stránky: https://www.strava.cz/Strava/Stravnik/Prihlaseni
odkaz pro stažení aplikace do mobilního telefonu - ANDROID: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.stravacz.stravacz
odkaz pro stažení aplikace do mobilního telefonu - APPLE: https://apps.apple.com/cz/app/strava-cz/id1433795141?l=cs

Vážení rodiče,
Dovolte, abychom Vás seznámili s novinkou, kterou pro Vás chystáme ve stravovacím provozu. V současnosti jsme zřídili pro strávníky možnost objednávat stravu prostřednictvím internetu a mobilního telefonu. Pro možnost objednávání stravy na internetu postupujte podle následujících pokynů:

Každému bylo přiděleno uživatelské jméno a heslo.  Uživatelské jméno = příjmení a první písmeno jména – tzn. Novák Jiří = novakj.  V případě duplicitních jmen nebude toto pravidlo platit.
Heslo – vygenerováno programem, po přihlášení jej můžete změnit v sekci „nastavení uživatele“.
Zde můžete též zadat e-mailovou adresu, kam Vám systém může zasílat zprávy.
Přihlašovací údaje obdrží každý v MŠ osobně od vedoucí školní jídelny.
Odhlašování stravy lze nyní i na internetu na adrese: www.strava.cz .
Dostanete se do dialogu pro přihlášení. Vyplňte a potvrďte položku Zařízení = 3635
Vyplňte a potvrďte položky Uživatel a Heslo, (viz bod 1).
Jste přihlášeni přímo do „své“ jídelny a můžete objednávat (odhlašovat)stravu.
Pro objednávání stravy potvrďte položku Objednávky. Proveďte požadované změny svých přihlášek a odhlášek.
POZOR – odhlašujte vždy celý den!!!
Odhlašovat/přihlašovat lze nejpozději do 13 hod. na následující den.
Změny nezapomeňte uložit potvrzením položky Odeslat.
Ze systému se odhlaste potvrzením položky Odhlášení.
Další pokyny, podrobnosti a návody naleznete na www.strava.cz.

28. leden 2020 - 9.00 hodin
Pohádka o kačence
Pohádku o kačence přijede dětem zahrát známé divadlo LUK - manželé Kyselkovi.
Vstupné 50,- Kč
Kde: MŠ Smetanova

23. leden 2020
Plavecký výcvik_9. lekce
Závěrečná lekce plavání - DĚTI SI MOHOU VZÍT S SEBOU STŘÍKACÍ PISTOLE A JINÉ HRAČKY DO VODY

16. leden 2020 - 15.30 hodin
CO JSEM DOSTAL OD JEŽÍŠKA?
Vážení rodiče a prarodiče, zveme vás na další společné setkání, které nese název "CO JSEM DOSTAL OD JEŽÍŠKA". Děti si mohou přinést to, co jim pod stromečkem udělalo největší radost (hračka, kniha, desková hra apod..). Poté si rodiče budou moct prohlédnout hry a hračky, které donesl "ježíšek" dětem v mateřské škole a zahrát si tyto hry společně s dětmi. Bude zde dostatek prostoru pro otázky týkající se dětí i provozu školky. Těšíme se na vás =) 

16. leden 2020
Plavecký výcvik_8. lekce

9. leden 2020
Plavecký výcvik_7. lekce

19. prosinec 2019
Plavecký výcvik_6. lekce

17. prosinec 2019
Ježíšek u Ptáčků

17. prosinec 2019 - 10.30 hodin
Tři oříšky pro Popelku
Vánoční koncert - vstupné: 60,-Kč
Kde: KD Vodňany

16. prosinec 2019
Vánoční tvoření

13. prosinec 2019 - 9.00 hodin
Předvánoční kouzlení
Kouzelnické duo si tentokrát připravilo vánoční, bublinkové představení s dárky pro děti.
Vstupné 100,-Kč
Kde: učebna MŠ

12. prosinec 2019
Plavecký výcvik_5. lekce

5. prosinec 2019
Plavecký výcvik_4. lekce

5. prosinec 2019
Mikulášská nadílka
Do školky přijde za dětmi Mikuláš s andělem a čerty.