Na hlavní obsah
zpět

Fotografie


Osazování záhonků na naší zahradě
A je to tady! Práce na zahradě. Konečně jsme se dostali na zahradu. Vzhledem k tomu, že jsme se k záhonkům od jara nedostali, čekala nás spousta práce. Abychom získali potřebnou zem na náš záhon, museli jsme nejprve vyplejt pořádně velkou kopici země, která už byla pěkně zarostlá. Dětí ale bylo hodně a tak jim práce rychle utíkala. Když byla hromada země bez plevele, děti si vzaly lopaty a nabíraly zem do kolečka. Tuto zem si pak děti převezly k záhonku, který jsme se chystali osadit. Když jsme k záhonku přišli, čekalo nás nemilé překvapení. Byl poměrně dost zarostlý. Ale ani to nás nezastavilo. Odložili jsme lopaty, kropáčky a začali jsme zbavovat záhonek plevele. Během několika málo minut to bylo hotové. Do našeho záhonku jsme se rozhodli zasadit jak bylinky, tak nějakou zeleninu a 2 sazenice jahod. Děti si nejprve připravily díry, do kterých zasadily rostlinu, kterou si samy vybraly. Rostlinu pak opatrně vyklopily z kelímku. Trochu jí porušily kořeny, ale se lépe rozrůstala a poté jí zalily. Takhle se vystřídaly všechny děti. Děti zasadily mátu, bazalku, oregáno, tymián, petržel, pažitku, kopr, kedlubny a jahody. Když bylo vše zasazené, děti záhonek pořádně prolily, aby se rostlinám dobře dařilo a neuschly nám. Nyní se budeme o náš záhonek pravidelně starat, chránit ho před slimáky a kdo ví, třeba opravdu něco sklidíme :-)

Datum vložení fotografií neodpovídá datumu konání enviro - kroužku. 

Foto: Denisa Kasalová - 7. červen 2023

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72
  • Foto #73
  • Foto #74
  • Foto #75
  • Foto #76
  • Foto #77
  • Foto #78
  • Foto #79
  • Foto #80
  • Foto #81
  • Foto #82
  • Foto #83
  • Foto #84
  • Foto #85
  • Foto #86
  • Foto #87
  • Foto #88
  • Foto #89
  • Foto #90
  • Foto #91
  • Foto #92
  • Foto #93
  • Foto #94
  • Foto #95
  • Foto #96
  • Foto #97
  • Foto #98
  • Foto #99
  • Foto #100
  • Foto #101
  • Foto #102
  • Foto #103
  • Foto #104
  • Foto #105
  • Foto #106
  • Foto #107
  • Foto #108
  • Foto #109
  • Foto #110
  • Foto #111
  • Foto #112
  • Foto #113
  • Foto #114
  • Foto #115
  • Foto #116
  • Foto #117
  • Foto #118
  • Foto #119
  • Foto #120
  • Foto #121
  • Foto #122
  • Foto #123
  • Foto #124
  • Foto #125
  • Foto #126
  • Foto #127
  • Foto #128
  • Foto #129
  • Foto #130
  • Foto #131
  • Foto #132
  • Foto #133
  • Foto #134
  • Foto #135
  • Foto #136
  • Foto #137
  • Foto #138
  • Foto #139
  • Foto #140
  • Foto #141
  • Foto #142
  • Foto #143
  • Foto #144
  • Foto #145
  • Foto #146
  • Foto #147
  • Foto #148
  • Foto #149
  • Foto #150
  • Foto #151
  • Foto #152
  • Foto #153
  • Foto #154
  • Foto #155
  • Foto #156
  • Foto #157
  • Foto #158
  • Foto #159
  • Foto #160
  • Foto #161
  • Foto #162
  • Foto #163
  • Foto #164
  • Foto #165
  • Foto #166
  • Foto #167
  • Foto #168
  • Foto #169
  • Foto #170
  • Foto #171
  • Foto #172
  • Foto #173
  • Foto #174
  • Foto #175
Od housenky k motýlovi
Během dnešní hodiny jsme čerpali především z knížky "Copak ze mě bude". Povídali jsme si o tom, jak se z housenky stane motýl. Zjistili jsme, že samička motýla naklade svá vajíčka na rostlinu - někam, kde jsou chráněná. Může jich být až 150. Po jedno týdnu se z vajíčka vylíhne malá housenka. Ta se živí listy rostliny. Žere a žere a je stále tlustší a větší. Když jí začne být její kůže těsná, svlékne se z ní,ab mohla růst dáů. Po 4 týdnech přestane žrát a pomocí vlákna se zakuklí. Ve své schránce (kukle) odpočívá 2 týdny. Po této době kukla praskne a vyklube se z ní motýl. Pomocí nádherných ilustrací si tento proces děti daleko lépe představily. Pozorně naslouchaly a aktivně spolupracovaly po celý enviro-kroužek. Když jsme knížku odložili, zkusili jsme si i my vytvořit celé schéma tohoto procesu - "Od housenky k motýlovi". Děti pracovaly zcela samostatně. Zapojily fantazie a odvedly skvělou práci.

Datum nahrání fotografií neodpovídá datumu konání kroužku.

Foto: Denisa Kasalová - 5. červen 2023

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72
  • Foto #73
  • Foto #74
  • Foto #75
  • Foto #76
  • Foto #77
  • Foto #78
  • Foto #79
  • Foto #80
  • Foto #81
  • Foto #82
  • Foto #83
  • Foto #84
  • Foto #85
  • Foto #86
  • Foto #87
  • Foto #88
  • Foto #89
  • Foto #90
Život mravenců
Během dnešního enviro - kroužku jsme zavítali do říše mravenců. Děti měly k dispozici několik knížek, ve kterých si prohlížely obrázky a poté jsme si v nich společně četli. Dozvěděli jsme se spoustu zajímavých informací. Zjistili jsme, že každý člen mraveniště má přesně dané své místo, také jsme zjistili to, že mranevci žijí ve velice početných koloniích, které nelze spočítat, samci žijí kratší dobu než samice - ta se dožívá několika měsíců až 8 let, dělnice slouží královně a starají se o mláďata, královny žijí nejdéle (i 20let), existuje několik druhů mravenců - mravenec lesní, mravenec faraon, mravenec dřevokaz, apod. Zkrátka a dobře, knížka nám poskytla nespočet informací :-) Když jsme s prohlížením a se čtením skončili, pustili jsme se do vyrábění "mranevců v trávě". Každý pracoval sám, bez jakékoli pomoci. Práce se dětem velice povedla.

Datum vložení fotografií neodpovídá datumu konání kroužku.

Foto: Denisa Kasalová - 1. červen 2023

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72
  • Foto #73
  • Foto #74
  • Foto #75
  • Foto #76
  • Foto #77
  • Foto #78
  • Foto #79
  • Foto #80
  • Foto #81
  • Foto #82
  • Foto #83
  • Foto #84
  • Foto #85
  • Foto #86
  • Foto #87
  • Foto #88
  • Foto #89
  • Foto #90
  • Foto #91
  • Foto #92
  • Foto #93
  • Foto #94
  • Foto #95
  • Foto #96
  • Foto #97
  • Foto #98
  • Foto #99
  • Foto #100
  • Foto #101
  • Foto #102
  • Foto #103
  • Foto #104
  • Foto #105
  • Foto #106
  • Foto #107
  • Foto #108
  • Foto #109
  • Foto #110
  • Foto #111
  • Foto #112
  • Foto #113
Exkurze do zahradnictví ŠIKULA - Osazování záhonků na zahradě MŠ
Konečně nám přálo počasí a my jsme se mohli během kroužku vypravit na nákup květin do zahradnictví ŠIKULA. Loni v tuto dobu jsme měli záhonek dávno osázený, ale letos nám počasí moc nepřeje. My jsme ale využili toho, že v úterý nepršelo a i hned jsme vyrazili pro květiny. Cestou do zahradnictví děti přemýšlely o tom, jaké květiny tam asi budou prodávat a co si koupí. Když jsme dorazili do zahradnictví, něvěděli jsme, kam dřív koukat. Květin měli opravdu moc a dětem se líbily úplně všechny. Všechny jsme ale vzít nemohli :-) Každý si tedy vybral "pouze" jednu květinu. O to hůř se dětem vybíralo, když věděly, že si smí koupit "pouze" jednu. Nakonec si ale každý vybral a myslím si, že si děti vybraly moc hezké květiny. Uvidíme časem, zda se jim v záhonku bude líbit. Když jsme zaplatili, každý dostal svou květinu do sáčku a odnesl si ji do školky. Tam na děti čekala další práce. Nejřív zbavily záhonek plevele a pak si každý pro svou kytičku vybral místo. Děti si vytvořily pro kytičku dostatečně hluboký a široký prostor, aby se kytičce dařilo. Pak si každý vyndal květinu z květináče, "porušil" jí kořeny, aby se rychleji rozrůstala, pořádně ji zasypal zemí a nakonec si každý svou květinu dostatečně zalil. Děti byly ze své práce nadšené. Tím ale naše práce nekončí. Až do konce školního roku, se budou muset děti o záhonky pořádně starat. Záhonky se musí zbavit plevele a pokud uvidíme, že je zem suchá, budeme muset naše květiny pořádně zalévat (ale vzhledem k letošnímu počasí, si příroda zřejmě poradí sama, co se týče zalévání). 

Foto: Denisa Kasalová - 2. květen 2023

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72
  • Foto #73
  • Foto #74
  • Foto #75
  • Foto #76
  • Foto #77
  • Foto #78
  • Foto #79
  • Foto #80
  • Foto #81
  • Foto #82
  • Foto #83
  • Foto #84
  • Foto #85
  • Foto #86
  • Foto #87
  • Foto #88
  • Foto #89
  • Foto #90
  • Foto #91
Čápi na komíně
Tak jako každý rok se i letos vrátili čápi do Vodňan. Během dnešního kroužku jsme věnovali pozornost čápům a to nejen těm vodňanským, ale i těm, které jsme si prohlíželi na obrázkách v encyklopediích. Nejprve to vypadalo tak, že se půjdeme podívat na ty živé čápy, kteří hnízdí na komíně za MěÚ, ale než nám začal evro-kroužek, začalo pršet, a tak jsme zůstali ve školce. To ale vůbec nevadilo. Čápy jsem měla pro děti alespoň vyfocené a v encyklopediích jsme také nějaké našli. Povídali jsme si o životě čápů - jak vypadají, čím se živí, jak si staví svá hnízda, atd. Když jsme si prohlédli knížky, fotky a skončili jsme s povídáním, pustili jsme se do tvoření. Děti si nejprve vymalovaly pozadí obrázku modrou barvou - obloha. Pak si každý zvolil barvu komínu, následně si děti vystříhaly cihly, které později lepily na obrázek a cihly ještě obtáhly černým fixem tak, aby byla zvýrazněná každá jednotlivá cihla. Pak si děti nastříhaly tenké proužky, aby mohly vytvořit čápům jejich hnízda a pak už jen chybělo umístění čápů do hnízda. Dětem se práce moc povedla.

Foto: Denisa Kasalová - 25. duben 2023

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72
  • Foto #73
Máme to ve svých rukou
Dnes jsme si během kroužku povídali o důležitém svátku naší planety. A co že je to za svátek? No přece "Den Země". S dětmi jsme si říkali, proč je důležité chránit naší planetu, vysvětlili jsme si, že i my jsme její důležitou součástí, také jsme mluvili o tom, jak a proč bychom se měli starat o naší planetu, také jsme nezapomněli zmínit důležitou věc a to - třídění odpadků, také jsme mluvili o tom, že nejenom my potřebujeme k životu čisté životní prostředí, ale také zvířata a rostliny, zahráli jsme si i Kimovu hru - poznávání některých přírodnin pouze hmatem (to děti moc bavilo) a také jsme si vyzkoušeli vyhledávat v glóbusu a zbylo nám i trochu času na hru "Co kam patří?" - roztřídění odpadků do kontejnerů. Pak už jsme se dostali ke stolečku, kde si každý vyrobil svou čistou krásnou planetku.

Foto: Denisa Kasalová - 18. duben 2023

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72
  • Foto #73
  • Foto #74
  • Foto #75
  • Foto #76
  • Foto #77
  • Foto #78
  • Foto #79
Copak ze mě bude? Vývoj tulipánu - od cibulky po květinu
Běheme dnešního enviro - kroužku jsme pracovali s knížkou "Copak ze mě bude?" V říši rostlin se odehrává spousta podivuhodnýchproměn. Na jře, když zemi začnou prohřívat první teplé sluneční paprsky, vyraší tulipány z půdy a začnou rozevírat své velké červené, žluté nebo růžové okvětní lístky. Nádherně vybarvený tulipán vyroste z malé hnědé cibulky uložené v zemi. A takto se to opakuje rok co rok. Pomocí knížky jsme si s dětmi ukázali, jak to chodí ve světe rostlin - a to konkrétně na tulipánu. Knížku jsme si prohlédli, přečetli jsme si ty nejdůležitější informace, pak jsme i prohlédli opravdovou květinu, která sice nebyla tulipán, ale narciska, to nám ovšem nevadilo. Růst květiny je přece stejný. Když jsme si vše pověděli a ukázali, pustili jsme se do práce. Práce dneska jsme si zkoušeli vytvořit "vývoj rostliny - od cibulky po květinu". Práce to byla poněkud náročnější, děti si musely dávat pozor, aby nepřeskočily nějaké fáze vývoje rostliny. Práce byla i poměrně dlouhá, dodělávali jsme ji ještě druhý den. Přecejen každý vývoj, chce svůj čas :-) Děti pracovaly zcela samostatně a práce se jim opravdu moc povedla.

Foto: Denisa Kasalová - 27. březen 2023

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72
  • Foto #73
  • Foto #74
  • Foto #75
  • Foto #76
  • Foto #77
  • Foto #78
  • Foto #79
  • Foto #80
  • Foto #81
  • Foto #82
  • Foto #83
  • Foto #84
  • Foto #85
  • Foto #86
  • Foto #87
  • Foto #88
  • Foto #89
  • Foto #90
  • Foto #91
  • Foto #92
Soutěž na téma "Les"
Dneska jsme si během kroužku malovaly obrázky na téma"Les", se kterými jsme se přihlásili do celorepublikové soutěže. S dětmi jsme si nejprve o lese povídali - jak takový les vypadá (jehličnatý, listnatý, smíšený), říkali jsme si, co v něm roste, kdo v něm žije, atd. Také jsme si prohlíželi několik obrázků, na kterých byla namalovaná příroda. Děti obrázky popisovaly a všímaly si toho, že na každém obrázku vypadá les úplně jinak. Pak už se děti posadily ke stolečku a každý sám za sebe bez jakékoli nápovědy, nakreslil svůj les. Každý to pojal trochu jinak, ale co kus, to originál. A takové obrázky jsou nejlepší. Dětem se práce moc povedla :-)

Foto: Denisa Kasalová - 20. březen 2023

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
Poslové jara - Ptáčátka
S příchodem jara si povídáme o tom, co všechno se v přírodě mění a kdo všechno o sobě dává vědět. Nezajímáme se pouze o květina, ale také o zvířátka. I ti o sobě dávají patřičným způsobem vědět. A kdo že to ti poslové jara jsou? No přeci naši nejznámější ptáčci - vrabec, kos, vlaštovka, racek,... O právě o nich jsme si dneska povídali. Proč jsou to vlastně ptáčci ti poslové jara? Kdo odlétá na zimu do teplých krajin a proč se zase vracejí - co tu budou dělat? Jakou mají barvu a kde všude je můžeme vidět? O tom a o spoustě dalších jsme si povídali během dnešního kroužku. Když jsme s povídáním skončili, pustili jsme se do práce - vyráběli jsme si ptáčátka v hnízdě. Děti pracovaly zcela samostatně (potřebovaly pomoc pouze na začátku proplétání ptačího hnízda), dál už si věděly rady :-)

Foto: Denisa Kasalová - 14. březen 2023

  • Foto #1
  • Foto #2
  • Foto #3
  • Foto #4
  • Foto #5
  • Foto #6
  • Foto #7
  • Foto #8
  • Foto #9
  • Foto #10
  • Foto #11
  • Foto #12
  • Foto #13
  • Foto #14
  • Foto #15
  • Foto #16
  • Foto #17
  • Foto #18
  • Foto #19
  • Foto #20
  • Foto #21
  • Foto #22
  • Foto #23
  • Foto #24
  • Foto #25
  • Foto #26
  • Foto #27
  • Foto #28
  • Foto #29
  • Foto #30
  • Foto #31
  • Foto #32
  • Foto #33
  • Foto #34
  • Foto #35
  • Foto #36
  • Foto #37
  • Foto #38
  • Foto #39
  • Foto #40
  • Foto #41
  • Foto #42
  • Foto #43
  • Foto #44
  • Foto #45
  • Foto #46
  • Foto #47
  • Foto #48
  • Foto #49
  • Foto #50
  • Foto #51
  • Foto #52
  • Foto #53
  • Foto #54
  • Foto #55
  • Foto #56
  • Foto #57
  • Foto #58
  • Foto #59
  • Foto #60
  • Foto #61
  • Foto #62
  • Foto #63
  • Foto #64
  • Foto #65
  • Foto #66
  • Foto #67
  • Foto #68
  • Foto #69
  • Foto #70
  • Foto #71
  • Foto #72