TŘÍDNÍ UČITELKY:
  • Anna Fryšová - učitelka
    Anna Fryšová
    učitelka
  • Naďa Hudáková - učitelka
    Naďa Hudáková
    učitelka
  • Maryana Stan - chůva
    Maryana Stan
    chůva

Nemůžeme se Vašim dětem v těto době opět věnovat, tak jak jsme zvyklé, ale rádi bychom byly na blízku alespoň touto cestou. 

Paní učitelky Broučků

NA TYTO STRÁNKY BUDEME VKLÁDAT PRŮBĚŽNĚ AKTIVITY VHODNÉ PRO CELKOVÝ ROZVOJ VAŠICH DĚTÍ.


A JAKÉ AKTIVITY JSOU PRO VĚK 3-4 ROKY VHODNÉ?

Matematika
  • počítat do tří a ukázat odpovídající čísla na prstech
  • ovládat pojmy: jeden-mnoho, velký-malý, široký-úzký, vysoký-nízký, stejné-různé atd.
  • znát základní barvy
  • znát základní geometrické útvary
  • srovnávat předměty dle velikosti, barvy, tvaru
  • srovnávat počet předmětů
  • vybírat do páru předměty s danou charakteristikou
Rozvoj řeči
  • znát názvy okolních předmětů: nábytku, nádobí, hraček, oblečení atd.
  • znát jeden příznak každého předmětu
  • znát názvy základních činností (běhat, skákat atd.)
  • opakovat básničky a písničky
Pozornost
  • min. 3-4min. soustředěně vyplňovat úkol
  • nacházet párové předměty
  • ze skupiny předmětů vybrat potřebný
  • všímat si vlastností a kritérií předmětů
  • nacházet shody a rozdíly mezi předměty
Paměť
  • zapamatovat si 2-3 obrázky
  • zapamatovat si 3-4 slova, zopakované několikrát dospělým
  • pamatovat a opakovat pohyby, zopakované 1-2x dospělým
  • pamatovat si detail nebo vlastnost předmětu
Myšlení
  • skládat obrázek ze 2-4 částí
  • nalézat a vysvětlovat nesoulad na obrázcích
  • nalézat přebytečný předmět a vysvětlit svůj výběr
  • nacházet shody a rozdíly mezi předměty
Motorika
  • rozstřihnout nůžkami papír
  • vytvářet a lepit válečky a kuličky z plastelíny
  • kreslit kroužky, tečky a linky
  • opakovat pohyby prstové gymnastiky
Okolní svět
  • znát názvy a mít představu o domácích (kráva, kůň, prase, kočka, pes atd.)
    a divokých (medvěd, vlk, zajíc, liška atd.) zvířatech
  • znát názvy třech-čtyřech zástupců z řad ptáků, ryb, hmyzu
  • znát názvy základních rostlin – třech-čtyřech zástupců z řad stromů a květů
  • mít představu o ovoci, zelenině
  • mít představu o materiálech, ze kterých jsou vyrobeny okolní předměty
  • znát části dne (ráno, den, večer, noc)
  • umět rozpoznat počasí (déšť, sníh, vítr, duha…)
Tělesná výchova
  • umět skákat po dvou nohách (snožmo)
  • házet a chytat míč
  • držet rovnováhu, přecházejíce desku položenou na zemi
  • znát pravidla osobní hygieny
Hudba
  • hýbat se v rytmu hudby
  • kopírovat zvuky
  • korigovat sílu hlasu, hovořit nahlas-potichu
  • mělo by mít představu o zvucích okolního světa (zpěv ptáků, zvuky zvířat, hmyzu, šum vody, dopravy, zvuky vydávané domácími spotřebiči atp.)
AKTIVITY NA TÝDEN 26.10.2020 - 30.10.2020

Dobrý den! Ahoj děti! Všechny, kteří mají úsměv na tváři, zdravíme!
Podzim už je tady v plném proudu, sluníčko nám slabými paprsky svítí, občas nám pošle i mráček, nějakou tu kapičku, ale to všechno k podzimu patří! smiley
Tento týden naši větší kamarádi ze školy mají podzimní prázdniny a uživají si podzim jak se patří. Někteří pouší draka nebo se válejí v suchém listí,  další hazejí žaludama, jak nejdál umí, někdo vyřezává dýně, aby mu večer krásně svítily před domem a někdo si při špatném počasí tvoří doma z papíru. 
A PROTO I MY VÁM PŘEJEME, AŤ SI UŽÍVÁTE KRÁSNÉHO SLUNEČNÉHO PODZIMU VENKU, A KDYBY NÁHODOU NĚJAKÝ DEN SLUNÍČKO ZAPOMNĚLO VYLÉZT, TAK VÁM POSÍLÁME NĚCO NA TVOŘENÍ DOMA.wink

https://cz.pinterest.com/pin/691865561501790123/feedback/?invite_code=aa0d19edf1724fcf9ed526253c566c56&sender_id=691865698913224712

https://cz.pinterest.com/pin/691865561501790159/feedback/?invite_code=f767968e99af48c682435ccd931c1b63&sender_id=691865698913224712

 I my jsmee vyřezávali.

 
Mějte se krásně a snad brzy naviděnou paní učitelky Broučků.

PS: Kdo by se s námi chtěl podělit o jeho podzimní radovánky,
udělalo by nám radost kdyby jstee nám je poslali
na email: aninicka.fryska@seznam.cz
Zdroj: pinterest.com

AKTIVITY NA TÝDEN 19.10.2020 - 23.10.2020

Podzim už je tady, pojďme zkoumat jeho barvy!

PODZIMNÍ LÍSTEK
Nechte děti si hrát s vodovými barvami, do předkresleného tvaru listu, který si zda můžete vytisknout, nechte děti barvy zapouštět do sebe. Už jsme si ve školce s dětmi říkali jaké barvy patří k podzimu, jaké barvy může mít podzimní lístek, tak můžete dětem dát hranice vybírání barev třeba tímto způsobem.

BÁSNIČKA O PODZIMU
Naučte se s dětmi, jednoduchou rytmickou básničku o podzimu. Můžete si s dětmi tuto básničku a vytleskávat.

PODZIM
Přišel podzim do zahrady,
všechny barvy namíchal,
s každým lístkem si ví rady,
barvy na něj nadýchal.

ZA SLUNÍČKEM NA VYCHÁZKU
Dělejte s dětmi vycházky do blízkého okolí, zapojte děti do práce na zahrádkách, pozorujte měnící se přírodu jako my ve školce na vycházkách. Poznávejte hlavní znaky podzimu a měnícího se počasí.

TVOŘENÍ Z POZDIMNÍMI PLODY
Nasbírejte plody kaštanů, dubů a další.
Vyrábějte s dětmi podzimní dekorace nebo jen zvířátka a postavičky z kaštanů, žaludů, šišek, šípků…

PODZIMNÍ PÍSNIČKA
Zazpívejte si s dětmi v jakékoli volné chvilce písničku o podzimu.

OMALOVÁNKY PRO VOLNÝ ČAS
 

UMÍSTĚNÍ TŘIDY: pavilon

PROSTOROVÉ MOŽNOSTI TŘÍDY:
  • herna, lehárna, umývárna, WC, šatna, jídelna
POČET ZAPSANÝCH DĚTÍ: 24 dětí – 15 dívek, 9 chlapců

VĚKOVÉ SLOŽENÍ TŘÍDY: 2,5 – 4 roky

O NAŠÍ TŘÍDĚ:
Třída ,,broučků‘‘ je věkově heterogenní s počtem 24 dětí. Většina dětí je nově příchozích. Proto zejména v prvním období převažují aktivity podporující – sebeobsluhu, utváření hygienických návyků, adaptaci dítěte na nové prostředí. Ve třídě se snažíme o vytváření klidného, harmonického a bezpečného prostředí, kde se děti cítí uvolněně a spokojeně. Rozvíjíme kamarádské vztahy na vzájemné důvěře, ohleduplnosti, toleranci a pomoci. Společně vytváříme ,,Ferdova pravidla‘‘ soužití, dbáme na jejich osvojení a respektování, která poskytují dětem jistotu a pocit bezpečí. Zaměřujeme se na všestranný rozvoj osobnosti dítěte formou nejrůznějších praktických činností a situací. Poskytujeme jim co největší prostor pro volné hry a pohybové činnosti. Nejdůležitější činností je hra, stavíme na rituálech, prožitkových aktivitách, ke kterým jsou děti citlivě motivovány. Snažíme se vytvořit příjemnou atmosféru pro výtvarné činnosti a posilovat u dětí tvořivý proces. Dále rádi zpíváme a cvičíme. Děti jsou vedeny k samostatnosti, k práci ve skupině a ke spolupráci. Snažíme se vychovávat samostatné dítě se zdravým sebevědomým a nést důsledky za své konání a jednání. Pracujeme podle školního vzdělávacího programu, který nese název ,,Objevujeme svět kolem nás.‘‘ Třída je tvořena tak, aby umožňovala rozvoj a vzdělávání každého jednotlivého dítěte v rozsahu jeho individuálních možností a potřeb.
Ranní rituál:
                Malý brouček spinkal v trávě,
                probudil se dneska právě.
                Protáhl si nožičky,
                hlavičku i ručičky.
                Na nohy vzal bačkorky
                a utíkal do školky.
                Tak je tady všechny máme
                a hezky se přivítáme.
                ,,Dobrý den‘‘ ,,Ahoooj‘‘
REŽIM DNE:
6:00 – 6:30 scházení dětí na budově MŠ
6:30 – 6:45 přechod z budovy MŠ na pavilon MŠ
6:45 provoz na pavilonu MŠ
6:45 – 8:00 spontánní činnost – volné hry
8:00 – 8:30 tělovýchovná chvilka (pohybové hry, zdravotní cvičení), rituál
8:30 – 9:00 hygiena, svačina
9:00 – 10:45 řízené i frontální činnosti a aktivity zaměřené na výchovu a vzdělávání dětí, pobyt venku
10:45 – 11:30 hygiena, příprava na oběd, oběd
11:30 – 14:00 hygiena, odpočinek, relaxace
14:00 – 14:30 odpolední svačina
14:30 – 15:15 spontánní činnosti, individuální práce s dětmi, dle počasí pobyt venku na zahradě MŠ
15:15 – 15:30 oblékání dětí, přechod na budovu MŠ
15:30 – 16:30 provoz na budově MŠ
 
CO POTŘEBUJE DÍTĚ DO ŠKOLKY:
  • přezůvky (ne pantofle)
  • pohodlné oblečení pro hru ve třídě
  • oblečení pro pobyt venku dle počasí
  • náhradní oblečení
  • pyžamo
  • plastový hrnek
  • papírové kapesníky v krabici
  • sáčky (pro znečištěné věci)
 
!!! VŠE PROSÍME PODEPSAT!!!
 
CO BY DÍTĚ MĚLO UMĚT PŘED VSTUPEM DO MŠ
  • pozdravit a poděkovat
  • reagovat na své jméno a odpovědět na pozdrav
  • samostatně jíst a pít, používat lžíci a hrnek
  • neodbíhat od stolu
  • obou se a vyzout bez pomoci (bačkory, boty)
  • poznat své oblečení, pyžamko, bačkorky
  • svléknout se a dát věci na hromádku
  • umět chodit po schodech
  • mýt si ruce mýdlem a po umytí použít ručník
  • aktivně hlásit svoji potřebu, samostatně používat WC
  • nepoužívat v průběhu dne pleny, dudlík, bryndák
  • zvládat déletrvající chůzi – nevozte dítě v kočárku
  • znát základní barvy a poznat svoji značku
  • smrkat a používat kapesník
  • umět být chvíli sám bez svých blízkých
  • udržet pozornost po dobu alespoň 10 minut
  • umět ukusovat chleba včetně kůrky – nekrájet na dílky
  • umět navazovat mluvní i oční kontakt při komunikaci
  • respektovat dohodnutá pravidla v kolektivu
 
,, Mamko, taťko když to vše dokážu sám
Budu mít radost já i ty!‘‘



 Než vezmete za kliku třídy:
  • v šatně najděte společně s dítětem místo s jeho značkou, v klidu mu ukažte, kam patří boty a oblečení.
 
S úsměvem připravte dítě na to, že děti chodí do školky a rodiče do práce.
 
  • samotné loučení nijak neprotahujte – krátce se s dítětem rozlučte a odejděte. Počítejte se slzičkami – jsou naprosto přirozené. Ze zkušenosti – děti přestanou plakat krátce po vašem odchodu (často maminky nesou loučení hůř, než děti).
  • někdy pomáhá, když do MŠ vodí dítě otec – většina otců se nenechá ovlivnit emotivními projevy svých dětí a dítě dobře ví, že slzičky na tatínka příliš neplatí
  • můžete se domluvit s paní učitelkou na vhodném okamžiku, kdy vezme dítě za ruku/do náručí a vy odejdete
Předávání dítěte učitelce:
  • předání dítěte učitelce tzv. z ruky do ruky
  • v rámci bezpečnosti není možno dát dítě do třídy bez vědomého předání a odejít!
  • rozloučení (pokud dítě nezvládá situaci odchodu rodiče, v prvním týdnu se rodič může stát pozorovatelem, a pobýt s ním 10-15minut ve třídě - pak se rozloučí a odejde)
  • odchod ze školky doporučujeme prvních 14 dní po obědě
 
 
Informační schůzka pro rodiče se koná
 
ve středu 2. září 2020 v 15:30h. ve třídě Broučci
 
  • prosíme, aby se ve vlastním zájmu dostavili rodiče všech dětí z důvodu předání důležitých informací ohledně chodu školního roku a vzájemné spolupráce
 
Těšíme se na vás!
učitelky třídy Broučci

Adaptační program (Adaptace)
Vstup dítěte do mateřské školy je významnou událostí nejen v životě dítěte, ale i celé rodiny. Rodiče by si měli udělat dostatek času, rozhodně nespěchat. Děti, které do té doby byly převážně v kruhu rodinném, najednou poznávají jinou společnost, nové děti i dospělé a nové prostředí. Musí se podřídit určitým pravidlům, a vyrovnat se s tím, že nejsou jen ony středem pozornosti. Některé děti se s touto změnou vyrovnávají snadno a s jistotou, jiné potřebují delší čas na nově vzniklou situaci. Je dobré, když dítě v MŠ první dny nespí, ale jde domů po obědě. Naším přáním je, aby se děti cítily ve školce spokojené a aby do ní chodily rády. Je důležité, aby i rodiče-hlavně matka, byli s danou situací vyrovnaní. Adaptace probíhá cca 6-8 týdnů (při nemoci se adaptace prodlužuje). Pokud přetrvávají dlouhodobé potíže s adaptací, může být doporučeno pedagogem odklad (dny, týdny, popřípadě měsíce) docházky do MŠ.

Jednotlivé fáze adaptace
1.fáze - probíhá před nástupem dítěte do MŠ
  • MŠ pořádá před zápisem dětí „Den otevřených dveří“ - rodiče si mohou se svými dětmi prohlédnout prostory školky, seznámit se s režimem dne, s nabídkou vzdělávacího programu.
  • přijaté děti mohou navštěvovat v doprovodu svých rodičů MŠ po zápise a v době otevření provozu MŠ v dopoledních hodinách.
 
Pravidla pro účastníky adaptačního programu:
  • do MŠ mohou pouze děti zdravé
  • rodič má nad svým dítětem po celou dobu dozor nenechává zde dítě samotné!
  • rodič nezasahuje učitelce do vzdělávacích, ani výchovných aktivit
  • rodič pozoruje praktiky školy, režim, snaží se dítě vést k napodobování
 
Desatero pro rodiče
(Co mohou rodiče udělat, aby vstup dítěte do MŠ byl úspěšný a nenásilný)
  • chodit s dítětem mezi děti, chodit sním do nových prostředí (např. mateřského centra, hřiště,…)
  • nechávat dítě na určitou dobu v péči jiného známého člověka
  • pracovat na dovednostech sebeobsluhy (při jídle, oblékání, na toaletě)
  • rozvrhnout čas tak, abychom na dítě nemuseli spěchat, má-li věci dělat samo
  • udělat si čas na každodenní společnou chvilku
  • často si s dítětem povídat. Když nastane nevhodné chování umět si vysvětlit proč, a hledat řešení
  • udělat si čas na čtenou pohádku (důležité)
  • chválit dítě, že se mu daří, či něco podařilo
  • vyvarovat se výhružek typu „ Počkej, až budeš ve školce...!“ (dítě se pak bude bát školky předem)
  • opatrně zacházet i s vychvalováním školky, „jak tam bude všechno super!“. Je nutné se držet reality a mluvit o tom, co asi všechno tam bude dítě moci dělat. Vyhneme se tak vytvoření nereálných představ a následného zklamání
 
Co všechno by mělo umět dítě při vstupu do MŠ
  • chodit, lézt, běhat a vůbec se samostatně pohybovat
  • sedět po dobu jídla u stolu, používat lžíci, pít z hrnečku
  • umývat si ruce a utírat se do ručníku, čistit nos
  • používat toaletu z vlastní iniciativy
  • chodit po schodech s přidržováním se zábradlí
  • snažit se uklízet si po sobě hračky
  • reagovat na pokyny (např. počkat, sednout si, přijít, ...) i na své jméno
  • hrát si a svou činností se po určitou dobu zabavit, brát na vědomí přítomnost druhého dítěte a případně se s ním dát dohromady
  • myslet v konkrétních obrazech, ptát se (otázky proč, jak), být zvídavé
  • umí prosadit svou vůli a chtění
  • pozorovat a napodobovat okolí
  • mluvit a dorozumívat se o běžných věcech s dospělými i dětmi
 
2. fáze - probíhá po nástupu dítěte do MŠ individuálně dle dítěte
Navázání vzájemné kladné spolupráce mezi pedagogy MŠ a rodinou je základní podmínka pro kvalitní spolupráci. Během adaptačního období je vhodné, aby rodiče sdělili učitelkám potřebné informace o svém dítěti, jeho zdravotním stavu a dalších specifikách, jež považují za vhodné sdělit v zájmu úspěšné adaptace dítěte.

 
3. fáze - pokud probíhá adaptace bez obtíží
Jak dítěti pomoci?
Můžete si vzít do školky malého plyšáka na spinkání
Používejte stejné rituály
Rozlučte se krátce
Buďte citliví a trpěliví
Komunikujte s učitelkou
 
Pozitivně je motivujte
Buďte důslední a nenechte se obměkčit
 

Nestrašte své dítě školkou!"
 
 

PLÁNOVANÉ AKCE:

8. prosinec 2020 - 9.00 hodin
Divadlo Zvoneček "Vánoční pohádka"
Vstupné 60,- Kč
Kde: MŠ Smetanova



AKTIVITY NAŠÍ TŘÍDY:

12. listopad 2020 - 9.00 hodin
Divadlo Dokola
Pohádka"Kašpárek v pekle"
vstupné: 50,- Kč
Kde: MŠ Smetanova

DĚTI MUSÍ MÍT NA PŘEDSTAVENÍ ROUŠKY!
29. září 2020
Kouzelnické duo s bordelcolií Edou
vstupné: 55,- Kč
Kde: MŠ Smetanova

2. září 2020 - 15.30 hodin
ÚVODNÍ INFORMAČNÍ SCHŮZKA
Hola, hola školky volá! 
Zdraví Vás paní učitelky ze třídy Broučků
a prosí maminky nebo tatínky ,
aby ve středu 2.září od 15:30 hodin 
na úvodní informační schůzku,
která se bude konat na pavilonu ve třídě BROUČCI.
Děkujeme :)

Kde: 5. třída BROUČČI

21. duben 2020 - 9.00 hodin
Divadlo Máma a táta
Do školky k nám přijede divadlo Máma a táta s pohádkou "Kvído a strašidelná škola"
Vstupné 50,- kč
Kde: MŠ Smetanova

13. březen 2020
MATEŘSKÁ ŠKOLA JE AŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENA

11. březen 2020
Dopis pana starosty rodičům dětí z MŠ - OMEZENÍ PROVOZU


10. březen 2020 - 9.00 hodin
Divadlo Sluníčko
Divadlo Sluníčko nám do školky přiveze jarní pohádku "Co se děje nalouce".
Vstupné 45,- Kč
Kde: MŠ Smetanova

26. únor 2020 - 15.30 hodin - 17.30 hodin
Karneval
Srdečně zveme všechny děti a jejich rodiče na společný karneval plný tance, her a zábavy.
Pro zpříjemnění společného času, prosíme donést drobné občerstvení pro děti, pitný režim, čaj a káva zajištěny.
Kde: pavilon MŠ Smetanova
Foto #1

21. únor 2020
ODHLAŠOVÁNÍ/PŘIHLAŠOVÁNÍ STRAVY
odkaz na webové stránky: https://www.strava.cz/Strava/Stravnik/Prihlaseni
odkaz pro stažení aplikace do mobilního telefonu - ANDROID: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.stravacz.stravacz
odkaz pro stažení aplikace do mobilního telefonu - APPLE: https://apps.apple.com/cz/app/strava-cz/id1433795141?l=cs

Vážení rodiče,
Dovolte, abychom Vás seznámili s novinkou, kterou pro Vás chystáme ve stravovacím provozu. V současnosti jsme zřídili pro strávníky možnost objednávat stravu prostřednictvím internetu a mobilního telefonu. Pro možnost objednávání stravy na internetu postupujte podle následujících pokynů:

Každému bylo přiděleno uživatelské jméno a heslo.  Uživatelské jméno = příjmení a první písmeno jména – tzn. Novák Jiří = novakj.  V případě duplicitních jmen nebude toto pravidlo platit.
Heslo – vygenerováno programem, po přihlášení jej můžete změnit v sekci „nastavení uživatele“.
Zde můžete též zadat e-mailovou adresu, kam Vám systém může zasílat zprávy.
Přihlašovací údaje obdrží každý v MŠ osobně od vedoucí školní jídelny.
Odhlašování stravy lze nyní i na internetu na adrese: www.strava.cz .
Dostanete se do dialogu pro přihlášení. Vyplňte a potvrďte položku Zařízení = 3635
Vyplňte a potvrďte položky Uživatel a Heslo, (viz bod 1).
Jste přihlášeni přímo do „své“ jídelny a můžete objednávat (odhlašovat)stravu.
Pro objednávání stravy potvrďte položku Objednávky. Proveďte požadované změny svých přihlášek a odhlášek.
POZOR – odhlašujte vždy celý den!!!
Odhlašovat/přihlašovat lze nejpozději do 13 hod. na následující den.
Změny nezapomeňte uložit potvrzením položky Odeslat.
Ze systému se odhlaste potvrzením položky Odhlášení.
Další pokyny, podrobnosti a návody naleznete na www.strava.cz.

14. únor 2020 - 9.00 hodin
Divadlo Zvoneček
Divadlo Zvoneček přiveze tentokrát Muzikantskou pohádku.
Vstupné 50,- Kč
Kde: MŠ Smetanova

28. leden 2020 - 9.00 hodin
Pohádka o kačence
Pohádku o kačence přijede dětem zahrát známé divadlo LUK - manželé Kyselkovi.
Vstupné 50,- Kč
Kde: MŠ Smetanova
Foto #1
Foto #2
Foto #3
Foto #4
Foto #5
Foto #6
Foto #7
Foto #8
Foto #9

13. prosinec 2019 - 9.00 hodin
Předvánoční kouzlení
Kouzelnické duo si tentokrát připravilo vánoční, bublinkové představení s dárky pro děti.
Vstupné 100,-Kč
Kde: učebna MŠ

5. prosinec 2019
Mikulášská nadílka
Do školky přijde za dětmi Mikuláš s andělem a čerty.

2. prosinec 2019 - 15.30 hodin
Slavnostní rozsvícení vánočního stromečku
Krátký program v podání všech tříd, v pořadí od nejmladších po nejstarší, v závěru společný zpěv koled a rozsvěcení stromečku.
Kde: před budovou MŠ Smetanova
Kde: MŠ Smetanova

20. listopad 2019
Screeningové vyšetření zraku
Rychlé, spolehlivé a zcela bezpečné vyšetření zraku Vašeho dítěte přímo v naší mateřské škole pomocí speciální diagnostické videokamery Plusoptix.
Vyšetření není hrazeno zdravotními pojišťovnami. Poplatek činí 150,-, Kč
Formulář k vyjádření souhlasu s vyšetřením na jednotlivých třídách.
Kde: MŠ Smetanova

13. listopad 2019 - 9.00 hodin
Pohádka O koblížkovi
Pohádka v podání divadla Zvoneček.
Vstupné 50,-, Kč
Kde: učebna MŠ

23. říjen 2019
Fotografování dětí
- ukázka sady fotografií je na nástěnkách v šatně
- cena sady: 300,-Kč

1. říjen 2019 - 9.00 hodin
Princezna na hrášku
Pohádka v podání divadla Dokola.
Vstupné: 50,-, Kč
Kde: učebna MŠ

!POZOR AKCE PŘESUNUTA!
11. září 2019 - 8.30 hodin
Přehlídka dravců
Již po několikáté u nás přivítáme pana Vondrušku se synem a jejich cvičenými dravci.
vstupné 60,- Kč
Kde: školní zahrada

4. září 2019 - 15.30 hodin
Informační schůzka pro rodiče
Prosíme, aby se ve vlastním zájmu dostavili rodiče všech dětí z důvodu předání důležitých informací 
ohledně chodu školního roku a vzájemné spolupráce.

Děkujeme a těšíme se na vás!
učitelky třídy Broučci

Kde: třída Broučci